2015. augusztus 11., kedd

Bevezető!!! :)

Sziasztok!

Ez egy új blog lesz, amit ketten vezetünk majd Zsannával. Ez egy testvérpárról fog szólni, akiket elválasztottak egymástól. Az én karakterem Pálma, Zsannáé pedig Kriszta. 

Pálma: Kinézetem egyszerű, közép hosszú hajam  sötétbarna , a szemem szintén. Apámmal élek és most leszek tizedikes az új gimimben, azért új mert a másikból... hogy is mondjam.... kirúgtak.(a részekből ki fog derülni)
Sajátosságom: Mindig fülhallgató van a fülemben! Akár órán is...


Kriszta: Átlagos a magasságom, vörös (Inkább narancssárga...) hajam, barna szemem van. Most megyek gimibe, a 9.a-ba fogok járni. Anyummal élek. Elég jó tanuló vagyok, de nem stréber!
Ismertetőjegyem: Coca cola minden mennyiségben!!!

Ja azt el is felejtettem mondani, hogy a lányok nem tudják, hogy testvérek, s mindketten tévedésben élnek. (Nem ikrek!!!)

Na ennyi lett volna a kis bevezetőnk, további jó blog olvasást! :) 

Üdv.: Kata & Zsanna (De inkább Kata, mivel én írtam! xD)

14 megjegyzés:

  1. Várom! Kíváncsi vagyok egyáltalán hogyan tudják meg, hogy testvérek, ha nem ikrek! Hamar hozzátok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első rész Krisztával lesz! Felváltva hozzuk őket! :) Köszi!!!! :)

      Törlés
  2. Várom! Kíváncsi vagyok egyáltalán hogyan tudják meg, hogy testvérek, ha nem ikrek! Hamar hozzátok!

    VálaszTörlés
  3. Jujj de várom! Zsann és Kata kinek az ötlete volt ez? És a történet kinek az ötlete volt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! A blog alapból az én ötletem, de a történetet teljes mértékben együtt kreáltuk! :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Sajna nem tudom mert Szöszi írja az elsőt! :)

      Törlés
  5. Értem köszi Kata!
    Zsanna mikor rakod fellaz első részt?

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Az új rész valószínűleg hétfőn lesz fent! :)

    Üdv: Kata

    VálaszTörlés